Tugev online müük kergitas küberesmaspäeva müüginumbrid esmaskordselt üle 3 miljardi dollari piiri. Müüginumbrid lõid päevase online müügi rekordi ning ületasid ka prognoose.
Adobe's Digital Index-i andmetel kasvasid küberesmaspäeva müüginumbrid võrreldes eelmise aastaga 16% ning müügituluks oli 3,07 miljardit dollarit, vahendab CNBC.
Tarkvara ettevõte prongoosis, et ostupäevade müügitulu kasvab sellel aastal kõigest 12%.
Tänupühal alanud viiepäevane müügiperiood tõi kokku sisse 11,11 miljardit dollarit ehk 2,4% oodatust enam; võrreldes eelmise aastaga kasvas müügitulu 17%, selgub Adobe’i andmetest.
Ka mobiilsed ostud lõid rekordi - mobiili või
tahvelarvutiga osteldes kulutati 799 miljonit dollarit.
Tulemused viitavad sellele, et kliendid eelistavad üha enam oma digitaalseid seadmeid füüsilistele poodidele ning seda hoolimata sellest, et jätkuvalt toimub enamus ostudest tavalistes poodides.
Üleüldine viiepäevase müügi tulemus aga on üsna kesine, kuna varased allahindlused ja deflatsioon mõjutasid suuresti müügitulemusi.
ShopperTraki andmete kohaselt kukkusid müüginumbrid Musta reede nädalavahetusel 10,4%.
ChannelAdvisori andmetel kasvas Amazoni küberesmaspäeva müügitulu 21,1% võrreldes eelmise aastaga. Alates tänupühadest kuni küberesmaspäevani kasvas
Amazoni müügitulu 24,1%.
Riikliku Kaupmeeste Liidu andmetel ostles poodides või
e-poodides Musta reede nädalavahetusel koguni 151 miljonit ameeriklast; prognooside kohaselt oodati ostlema 136 miljonit inimest.
ShopperTrak prognoosib, et vaatamata kehvadele müüginumbritele on veel mitmeid müügipäevi ees ootamas ning detsembri müüginumbrid peaksid olema juba palju tugevamad.
Seotud lood
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.